Startsidan

Bra tyskaträning i alla fall

Igår tänkte jag göra bort ett grupparbete till tyskan. Jag och grabben jag arbetar med tänkte hoppa över småpratet man ska göra i början av chatten eftersom vi redan känner varandra. Dessutom bor vi i samma stad så det kändes lite töntigt att prata om vädret. Vi råkade dock börja prata om religion och två timmar senare kom vi på att vi kanske skulle börja med själva uppgiften. Vi bestämde oss för att ta en paus och fortsätta idag istället så snart ska vi chatta igen.

Ikväll har jag tvättid också och det är ju lite jobbigt. Sist vi hade det skötte Eric tvättandet och det var dumt, jag hittade nämligen min bh stelfrusen i snön.

Kommentarer
Av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kan du flytade tyska eller? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback