Startsidan

Cykellysen har jag också

Godmorgon!

Idag var jag uppe klockan fem och studsade. Jag börjar nämligen arbeta klockan sju och då vill man ju hinna blogga och annat viktigt innan man går hemifrån. Jag kan berätta senare om jobbet men jag vill gärna skriva på ett papper först så att jag inte blir snuvad på konfekten. Jag antar att det är mest släktingar som undrar. Kanske Susanne också om inte Bettan har skvallrat.

Nu ska jag snart hoppa på cykeln och ge mig ut i -18,6 graders kyla. Skönt att det har blivit några grader varmare sedan helgen. Naturligtvis glömmer jag inte hjälmen, ni behöver inte påminna mig!

Kommentarer
Av: Bettan

när är fikabjudningen i nya lyan?

Av: agnes

sv: haha aa :)

2012-02-06 @ 14:53:14
URL: http://agneseline.blogg.se/
Av: Jessicka

Hej! Tidigt du skulle vakna men det är tur att du ofta är pigg som en tupp! :p



Hoppas det är bra lillsyrran

2012-02-06 @ 20:24:40
Av: Sofia

Grattis till jobbet!!! Har redan fått insider vart du håller hus ;)

2012-02-06 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback