Startsidan

Jag vann såklart på Singstar

Igår var det party så jag är lite bakis. Blir alltid det när jag är uppe sent och andra dricker alkohol. Eric bjöd hit fem vänner och tre av dem sa att vi hade det fint. Trevliga vänner det där, de får gärna komma hit igen. Vi spelade spel och sjöng Singstar, hoppas inte grannarna är arga.

Jag trodde ju att jag skulle få sova ut idag men som om ett alarm hade ljudit vaknade jag efter sju och en halv timme, precis som jag har gjort hela veckan. Synd, för i morgon är det fotbollsträning på morgonen så då får jag inte heller sova. Jaja, vem bryr sig.

Just ja! Jag tänkte bara skriva att angående Melodifestivalen förra veckan så kan ni gångra mina utlåtanden med fem, jag sågade bidragen mer än de var värda. De låtar jag gillar mest nu är Loreens, naturligtvis, och The Monikers. ikväll kommer en ny recension där ni kan läsa vad ni ska tycka.

Kommentarer
Av: LinnD

Sv; va mena du??? :I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback