Startsidan

Måste bli av med grädden

Bloggappen är ju värdelös! Det går inte att justera inlägget och bilden blev för liten. Dessutom kan man inte gå in på inlägget via datorn för att rätta till det fula. Fy så dåligt!

Idag sov jag ut ordentligt och det var himla skönt. Jag somnade halv tio och vaknade halv åtta. Nu ser jag på The Voice för det orkade jag inte se igår och sen ska jag duscha. Om ni har lite att göra kan ni få berätta för mig om jag ska äta köttfärssås eller korvstroganoff till middag.

Kommentarer
Av: Bettan

jo, om du går via arkiverade inlägg!

Av: Pappa

Jag har ostkaka funkar det med grädde?

2012-02-25 @ 10:58:33
Av: Caroline

matlagningsprogram är skoj :D

blogg appen suger..

2012-02-25 @ 15:58:20
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback