Startsidan

Prinsar och prinsessor

Igår föddes en prinsessa som alla vet. Jag såg allt live eftersom jag börjar jobba sju, det var bara att slå på tvn i patientmatsalen och låtsas att det var någon annan som ville se. Något som är viktigare är dock att min kusin fick en liten prins igår! Jag träffade ju henne i söndags och nu har hon alltså ett till barn. Svårt att förstå innan man har träffat honom.
Bilden har ingenting med inlägget att göra, jag testar bara att blogga via appen och ville ha med en bild för att se hur det ser ut.

 


Kommentarer
Av: f

fin blogg

2012-02-24 @ 15:40:47
Av: Bettan

Appen hade varit så sjukt mkt bättre om man kunnat justera högermarginalen och skriva med kursiv text...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback