Startsidan

Recension av Melodifestivalen 2

Ulrik Munther - Soldiers
Jag saknar det där lilla extra i låten men den kommer säkert gå vidare. Han har ju en himla bra röst och är söt, sådant är viktigt som ni vet.

Top Cats - Baby Doll
Det här svänger ju i alla fall men det känns ändå som en kisspauslåt. Men vad är det sångaren har på sig? Jaha, en vit t-shirt. Vad orginellt.

Sonja Aldén - I din himmel
Rätt bra låt som säkert kommer gå vidare. Dock ingenting jag kommer lyssna på senare.

Andreas Lundstedt - Aldrig aldrig
Nej, varför sjunger han på svenska? Annars hade den kanske funkat.

Timoteij - Stormande hav
Ojdå, vilken uppdatering av kläderna sedan förra gången. Men ja, det här var inte heller så bra. Det känns lite mesigt.

David Lindgren - Shout It Out
Helt ok men han kändes obekväm. Den går nog vidare.

Mimi Oh - Det går för långsamt
Snygga kläder men det känns som en barnlåt. Hade den varit på engelska hade den varit bättre.

Thomas Di Leva - Ge aldrig upp
Susanne gillar den här låten, och pappa. Jag vet inte om det säger så mycket men texten var ju i alla fall bra.

Till Andra chansen
Timoteij har ju uppgraderas så de kan säkert ta sig vidare.
Alla älskar Thomas Di Leva och låten var okej.

Till Finalen
Ulrik borde gå vidare.
David Lindgren kan glida på Loreens våg.

Kommentarer
Av: Maria en Norrlandsblogg

Jo de va roligt att göra en tavla åt henne hon ville ju ha en :)

Av: Glittercat

Hej söt sorry för segt svar :) <3 Men nu har vi snö iallafall ;) haha Kul att du skriver om Mello Jag gillar Loorens låt bäst än sålänge Puss

2012-02-12 @ 00:47:08
URL: http://glitterheartz.blogg.se/
Av: Emelie , EMMIQ - Frisör & vardag

sv: Ja det är lösögonfransar :) Okej , varför har du aldrig testat ? (: Du kan ju passa på att testa lösögonfransar till någon fest/utgång om du inte testat förut ^-^ Dom passar perfekt till såna tillfällen !



Åh , jag tittade också lite på melodifestivalen ! :)

2012-02-12 @ 12:21:44
URL: http://emmiq.blogg.se/
Av: beccis

vad tycker du om bikinin jag har sytt? kolla gärna in och skriv vad du tycker :)

2012-02-12 @ 13:11:25
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback