Startsidan

Annars får ni livmoderhalscancer

Idag var jag på mödravårdscentralen (oj vad spännande, vad kan jag ha gjort där?) och alla mammor som var där smekte sin mage. Gör alla gravida kvinnor det? Kommer jag också att göra det när jag blir gravid?

På tal om mödravårdscentralen så gör man ju ett cellprov när man är 23 år. Jag gjorde mitt i somras men har inte berättat om det. En barnmorska sticker in en jättestor tops i framstjärten och sen är det typ klart. Jag tyckte inte det var särskilt pinsamt men däremot kändes det äckligt. Nåja, det är bara att göra och har ni tur har ni inga cellförändringar. Och nej, det gör inte ont.

Kommentarer
Av: Frida

Jag älskar att du är sådär hemlighetsfull :)

Fick min kallelse idag. Var bara så ironiskt att det stod att man inte fick göra det om man fött barn för mindre än 4 månader sen...

Av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

sv: Tack så mycket !



Aha okej vad synd.. Men någon gång får du säkert tillfälle att testa det :)



Jag har också gjort ett såntdär "topsprov".Det var inga problem alls :)

2012-03-12 @ 22:05:42
URL: http://emmiq.blogg.se/
Av: MADDISENJ

Hoppas du får en fin dag

2012-03-13 @ 10:28:35
URL: http://maddisenj.se
Av: Mathilde

SV: Förlåt att jag är så seg på att svara. Har haft så mycket i skolan att göra. =D Hoppas allt är bra med dig? =D Jag vet, men det är ju det där med tid och så. ;D

2012-03-13 @ 15:06:42
URL: http://happyfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback