Startsidan

Naturligtvis hade han köpt choklad som förlåt

Tio minuter efter att jag hade tagit ut linserna och tagit på mig mjukiskläder igår kväll ringde mitt lille hjärtegull, som fick höra att han inte var något hjärtegull, och sa att han och två kompisar skulle komma och ha lan. Eftersom jag knappt var hemma i torsdags var det odiskat och dessutom möblerade vi ju om och det har vi inte fått ordning på än. Jag var på ett helvetes humör alltså. Nåja, jag hann städa klart så vi slapp skämmas över det men Eric får stå ut med att hans vänner tycker att han har en ful flickvän.

Idag vaknade jag sju och nu har jag haft en trevlig morgon i min ensamhet. Nu ska jag gå och hoppa i sängen så att Eric vaknar!

Kommentarer
Av: Brander

Sv; jahaja :) länka den ;b ?

Av: Olivia

SV: Tack, haha så hemskt! Här är det skönt!

2012-03-31 @ 16:09:36
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback