Startsidan

Eric shoppar som aldrig förr

Eric shoppade ju lite för några dagar sedan och här ser ni vad han införskaffade. Eftersom jag älskar mycket kontrast i mina bilder och därför retuscherar dem ganska mycket så syns knappt den svarta skjortan. Eller alltså den syns ju men man ser inte att det är en skjorta. Jag ska skärpa mig. Det kostade i alla fall 150 kronor och den blåa tjocktröjan kostade 250 kronor. Båda kommer från H&M.
Svart slim fit-skjorta från H&M herr, blå tjocktröja H&M herr

Kommentarer
Av: Linda

Sv; hihi tack! Det är övning som gäller :)

Av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kul att han fick med sig lite hem :D

2012-05-22 @ 20:20:17
URL: http://angelica.blogg.se/
Av: lotta

fint!

2012-05-23 @ 13:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback