Startsidan

Vad som händer och sker

I helgen händer det något spännande men det ska jag berätta om på söndag om jag inte skäms ihjäl innan dess. I går spelade jag och några ni inte bryr er om fotbollsmatch, korpen med damer för en gångs skull. Behöver jag berätta att det gick åt helvete? Brukar ju göra det när man inte sköter sin träning. Snart ska jag köpa gymkort, snart. Jag fick ett hårt skott från en meters avstånd i huvudet men tack och lov hittade tjejen av rätt i pannan så det blev som en nick. Trots det svartnade det för ögonen och när jag kunde se igen var jag 30 centimeter från marken.
 
Ja, vem bryr sig. Nu ska jag äta en vegetarisk hamburgare. Hej då!
 
NEJ JUST JA! Om det finns någon tjej i Umeå som vill spela korpenfotboll nästa sommar så säg till! Man kan aldrig börja för tidigt. Enda kravet är att man är lattjo.

Kommentarer
Av: Sara

Hej Nina jag kan spela, då får jag en bra anledning att träna lite ;)

2012-10-06 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback