Startsidan

Anna och David gästbloggar

Hejsan Ninas bloggläsare! David och Anna har fått tillåtelse att skriva ett gästinlägg här, så här kommer det! Fasten your seatbelts and enjoy the ride!
 
/Anna och David
 

Har ni sett
Loranga, Masarin och Dartanjang? Det är kanske den bästa filmen som någonsin gjorts!
 
Här är min favoritfavvislåt, Gangnam style!
 
Eftersom jag är supermegabra på att köra skoter får ni se ett klipp på det, här!
 
På tal om min syster så är hon faktiskt ganska rolig men hon kommer ju aldrig upp i min nivå. Hur som helst kommer Nina alltid vara min favorit!
 
/Anna (Annas blogg)
 
 
Jag har inte fått sett vad Anna skrivit än, men jag tror hon är full i fan!
 
Idag har jag klippt Linus hår, han ville ha en fin tuppkam. Det blev jättefint! Sen for jag och Wiktor till Eastern Palace och käkade buffélunch. Jag rekommenderar det stället skarpt, värsta lyxigt och maten är supergod! Inte nog med det, de har sushi på buffén! När vi var klara där for vi och hämtade ut Wiktors nya ljuddämpare till hans motorcykel som kom från USA. Den blev sjukt snygg, och ljuder var helt underbart! Vi hade inte tur med vädret, jag fick stå med två paraplyn över oss under tiden som Wiktor låg på marken och skruvade.
 
/David
 
 
Nu ska vi fara och hämta en TV-bänk till David så att vi kan inviga hans nya fina 3D-plattis. Härråå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback