Startsidan

Fotboll i kväll!

Nu har jag just varit ute med familjens hund. Det är en valp och den förstår inte riktigt mina svenska uttryck. Jag försökte uppfostra den lite och använde mig av ord som jag hört mamman säga till hästarna men jag vet inte riktigt om den förstod. Men ja, vem bryr sig.
 
Nu ska jag bege mig till centrum och införskaffa lite grädde och schampo. Skönt att centrumet ligger hundra meter härifrån, lagom avstånd tycker jag. I kväll är det fotbollsträning och jag hoppas att jag är välkommen. Min väninna kan tyvärr inte komma så jag är lite nervös.
 
Lillpojken har fotat.

Kommentarer
Av: Erika

SV: De går nog bra.
Man får försöka att inte ta allt på en gång bara:)
så hur är det i tyskland då???
Är det kul att träffa familjen igen:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback