Startsidan

Har inte ens börjat packa

Har jag ens nämnt att jag ska åka till Tyskland på lördag? Det ska jag i alla fall och naturligtvis ska jag hälsa på min gamla au pair-familj. Då kommer bloggen bli alldeles fantastiskt rolig för där händer det så mycket roligt. Det ska bli jävulskt roligt att träffa alla igen för nu har det ju gått ett helt år sedan sist. Naturligtvis blir det tråkigt att vara utan min hane i en vecka men det överlever jag nog. Hehe, småflickorna i fotbollslaget är alldeles förtjusta över honom, en tjej frågade till och med om jag vill skaffa barn med honom. Då svarade jag att om hon gick fram till honom skulle han aldrig vilja ha barn alls. HAHAHA så ska de tas!

Kommentarer
Av: Bettan

inte svära!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback