Startsidan

Kors i taket!

Hej alla vänner!
 
Nu tänker jag släppa en bomb och eftersom att ingen ska kunna tjuvläsa via Facebook skriver jag några rader  först så att alla måste klicka sig in här för att läsa. Man får ju inte vara dum! Jag vet inte om det har märkts här i bloggen men det är som så att jag har träffat en ny! Så himla sjukt! Jag har mått så fruktansvärt dåligt och trott att jag aldrig någonsin kommer kunna vara lycklig igen men nu mår jag så oerhört bra! Jag har inte sovit hemma den senaste veckan och jag har heller inte gråtit på aslänge. Vem det handlar om kan jag berätta senare men han är i alla fall stark och jag kan sitta i hans knä utan att han får ont benen. Jag kan också ha mina 13centimetersklackar utan att jag blir längre än honom. Dessutom är han snygg, snäll, trevlig och alldeles alldeles underbar. Härliga tider!

Kommentarer
Av: Kashaya

Vad härligt.=)

Av: Bettan

Får jag och Susanne korsförhöra honom över en Bezzerwizzer snart??

2012-09-10 @ 05:57:44
URL: http://elisabethlundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback