Startsidan

Svårigheter med sociala personer

Jag kan tycka att det är lite jobbigt med sociala människor. Det har hänt flera gånger att jag har pratat med en social person och fått för mig att vi verkligen klickar men sen visar det sig att personen är sådär mot alla. Då är det ju mycket lättare med mig, om jag pratar med någon mer än litegrann så kan den personen vara säker på att jag är intresserad. Vissa ger jag bara Clint Eastwood-blicken, fick höra det i helgen, och då kan man lika gärna låta mig vara. Hehe, närå, riktigt så illa är det kanske inte men i stora drag.
 

Kommentarer
Av: Jasmin Charkas

Riktigt fin blogg! Vad har du för planer denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg, annars kommer jag aldrig kunna se svaret. (Det med den nya blogg.se designen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback