Startsidan

Det ser visst fettigt ut också...

Nu har ju jag haft uppsatt hår hela dagen så därför ser det ut som att jag har cocker spaniel-öron. Men ja, jag hade fotbollsträning i går och håret störde mig inte alls! Emma på V.I.P i Lycksele klippte mig eftersom jag fotade på hennes bröllopsfest. Jag trodde att hon bara skulle tvärklippa mig men hon tvättade och masserade och oj vad jag njöt! Nästan så att jag vill gå dit varje gång jag måste duscha. Bilden gör klippningen inte rättvisa men jag är ju ingen stylare och ingen modell. Men vem bryr sig, lita på mig och bege er till Lycksele när ni ska klippa er!
 
Dessutom har jag gjort chokladmandlar med kanel men det blev inte direkt som jag tänkte...
 
 

Kommentarer
Av: Anna

Jättevackrare blev du ju (skapar nya ord jag) Vi ses näst-nästa vecka!

2013-08-02 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback