Startsidan

Jag ville nog ha ett säkerhetsbälte

Pappa MMS:ade den här bilden till mig i dag, förmodligen eftersom han och mamma har hittat den hos morfar, och jag tänkte berätta en liten historia om den. Som ni ser är jag oerhört koncentrerad på spåret framför mig. Varför? Jo, för jag var rädd att om jag inte svängde åt rätt håll skulle jag åka ur spåren och bilen skulle tippa. Jag tänkte dock logiskt att så kan det ju inte vara för det är ju massa småbarn som kör. Så okej, i nästa kurva svänger jag åt fel håll. Kurvan kom och...NEJ jag törs inte!
 
Min syster stod förmodligen upp i sin bil medan mamma ropade och viftade åt henne att vara försiktig. Det behövdes alltså inte med mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback