Startsidan

Träningstips för bekväma

Förra veckan var jag och Susanne på inflyttningsfika hos Bettan, såg nu att jag inte ens har nämnt det här i sanningen om mitt liv. Men ja, de hade fått till det riktigt fint, speciellt toan, förlåt badrummet, som var himla tjusigt. Efter att ha smaskat i oss lite kladdkaka började vi prata om träning och bestämde att vi ska skicka träningsvideos till varandra som vi sedan gör. Nu har jag kört två pass och shit vad vältränad jag har blivit! Nej. Men sen kanske, det känns i alla fall peppande att göra det "med" några vänner och att det dessutom bara är 30 minuter av min värdefulla tid. Allt som behövs är en yogamatta eller något annat mjukt för knän och sånt.
 

Kommentarer
Av: Paulina Holmberg

vad kul idé :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback