Startsidan

Vad säger dina fördomar? Var det en tjej eller en kille?

I dag när jag kom hem från praktiken, som för övrigt har varit jätterolig den här veckan eftersom jag fick testa nya saker och hade trevligt sällskap, så såg jag och hanen på julkalendern och sen råkade vi somna i soffan. När jag vaknade frös jag så jag tog en varmdusch, ibland saknar jag att ha badkar.
 
I går när jag cyklade till praktiken såg jag en ungdom som spydde i vägkanten. Det stod en bil bredvid och det såg ut som en taxi så jag funderade på vem tusan som skulle hem från en fest tidigt en måndagsmorgon. När jag kom närmare såg jag att bilen var en körskolebil. Stackarn.

Kommentarer
Av: pappa

Nu förstår du kanske hur jobbigt det är att vara lärare i en bilskola. Övade de rondellkörning ? :-)

2013-12-17 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback