Startsidan

Vi kommer att dö samtidigt du och jag (hoppas jag)

I dag tänkte jag tipsa er om två saker. Det första är Ich bin in love med Juli. Jag gillar många av deras låtar men just den här liknar Annika Norlins stil lite och det gillar jag. Annika Norlin är ju för övrigt min största Idol OCH SEN BERÄTTAR MIN VÄNINNA SOM JOBBAR PÅ FLYGET ATT HON HAR TRÄFFAT OCH DESSUTOM UTBYTT NÅGRA ORD MED HENNE FLERA GÅNGER!!! Jag bad henne hälsa nästa gång men det har hon säkert glömt eftersom hon inte ser det som samma grej som jag.
 
Det andra är att ni INTE ska titta på avsnitt sex av Döden, döden, döden, fy fan så sorgligt det var! Tänk att gifta sig med sitt livs stora kärlek och sen vet en att hen har obotlig cancer och snart kommer dö. Det är nog bäst att ta vara på allt det fina medan det finns kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback