Startsidan

Men det var ju fint väder i alla fall

I morgon ska jag ta blodprover inför ett hälsotest på jobbet, skönt att jag jobbar på ett sjukhus för då kan någon av mina arbetskamrater (läs mamma) göra det, och därför får jag jag inte äta något efter åtta i kväll. Jag är en frukostmänniska och om jag inte äter inom en halvtimme efter att jag vaknat börjar jag skaka och mår dåligt. Jag behöver blodsocker helt enkelt. Därför hetsäter jag lite naturgodis nu fram till åtta och sen ska jag sova. Dessutom tar jag sovmorgon i morgon till kvart i sex och sen tar jag bussen till jobbet. Bussåkandet är faktiskt inte för att jag är lat utan för att jag fick punktering på cykeln när jag skulle hem i dag, alltid något som ska jävlas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback