Startsidan

Tur att jag har en partner

I går fyllde Lillpojken år och jag glömde säga grattis, känns lite taskigt eftersom jag ägnade ett helt inlägg här i bloggen åt hans syster.
 
I dag på jobbet visade en av läkarna bilder från sitt arbete i Afrika och det är bland det äckligaste jag sett. Skottskadade människor, knivskurna människor där tarmar eller något hängde ut och sist men inte minst maginnehåll som håller på att opereras. Som sagt, bland det äckligaste jag sett,
 
Nu är det dags för lite städning, tvättning, matlagning och just ja, studier.

Kommentarer
Av: Erika

Hejsan
länge sen men måste titta till dig :)
Vad har du för dig nu för tiden händer det något roligt eller tråkigt i ditt liv.
Kramizar

Av: Moa & Nessie!

sv; de knäppte upp den när de tog bild!, allt bra? :)

2013-02-20 @ 14:52:57
URL: http://mownew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback