Startsidan

Bettan visst blir du rörd?!

I dag var vi på gymmet, som typ alla andra dagar, och där såg vi något roligt. En pojke som är i högstadieåldern tränar där och för typ en månad sedan var han rund i ansiktet och lite pluffsig. I dag var han som en helt annan människa! Så sjukt kul för honom! Hanen kunde inte låta bli att påpeka det för honom och pojken blev himla glad. Själv har jag inte riktigt fått samma resultat...
 
Personen som på bilden ser ut att kunna ha ett midjemått på två meter står inte och spyr i toaletten, han städade den som den man han är. Själv speglade jag mig som en kvinna jag är.
 

Kommentarer
Av: Syrran

Grattis till graviditeten! :)

Av: Bettan

Inget ger mig en tår i ögonvrån som att se en riktig karl städa i bara kallingarna!

2013-01-29 @ 23:31:47
Av: Caroline

vad roligt för honom att det gav resultat!:) måste med börja gymma hehe..

sv; tack så mkt:)

2013-01-30 @ 17:24:48
URL: http://www.littlemisssunshiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback