Startsidan

Hanens nya kavaj

I går var ju alltså jag och hanen och shoppade lite och jag har sett den här kavajen förut och tyckt att den är så himla snygg. Den kostade 400 vilket kändes lite mycket för något som mest kommer hänga i garderoben. Nu hittade vi den på rea för 200 kronor och då kunde jag inte låta bli att köpa den till honom. Själv tyckte han att det var onödigt så då är det ju tur att jag tyckte det var nödvändigt. Han är fortfarande lite tveksam så nu ber jag er att kommentera hur himla snygg den är.
 
Man skulle kunna tro att han är tjock för den ser rätt stor ut men det är han alltså inte. Jag ser att bilden blev himla suddig också och det var ju klantigt av mig. Från H&M om ni inter hade listat ut det.
 

Kommentarer
Av: Hanna

Tyckte den var skitsnygg! :)

Av: Caroline

snyggt!

vad skönt att du aldrig haft svårt att somna! nu somnar jag normalt igen, vet nt om det var för att jag höll på att bli sjuk? konstigt iaf!

2013-01-16 @ 17:41:16
URL: http://www.littlemisssunshiiiine.blogg.se
Av: kimksweden

Hej gillar du Kim kardashian?

då är denna blog perfekt för dig!

-kimksweden.blogg.se -sveriges största blogg om kim kardashian

2013-01-16 @ 18:43:37
URL: http://kimksweden.blogg.se
Av: lilla mamma

Du får väl visa hur den ser ut på.

2013-01-16 @ 21:26:33
Av: Sofia

Supernice :) Han får ha den på den årliga ärtsoppan å visa upp sig.

2013-01-16 @ 22:41:36
Av: kashaya

Snygg och rea är alltid trevligt.

2013-01-17 @ 21:24:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback