Startsidan

Sunes Sommar är bättre

Hej alla vänner!
 
I dag har jag varit aktiv IGEN. Först var vi på bio med familjen och såg Sune i Grekland. Den var rätt bra men de svor onödigt mycket i den. Dessutom cyklade Sune utan hjälm och jag antar att han inte är över 16 år. Sen vandrade jag och hanen hem till en väninna där vi fick mackor, mycket bättre än fikabröd faktiskt. Hanen passade på att leka lite med sin gudson så nu behöver vi inte skaffa barn än på ett tag.
 
Nu har jag nyss varit och tränat småflickorna i fotboll och snart är det dags för lite lax till middag. I kväll ska vi mysa till det med guacamoledipp och morötter. Härliga tider!
 
Jag har förresten fattat det stora beslutet nu och om ungefär en vecka får ni veta vad det gäller. Jag förstår att ni sitter som på nålar.
 

Kommentarer
Av: Bella Davis

Hej där:) några planer för den nya veckan:)? Kramis

Av: Fia Fit

Låter spännande med stort beslut. Studier?

2013-01-21 @ 10:34:41
URL: http://fiafit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback