Startsidan

LCHF-bröd

I dag på jobbet när jag satt på toaletten kände jag en liten skorpa på rumpan. Vad är det här tänkte jag och rev bort den. Dumt misstag ska ni veta, det forsade ut blod. Jag tänkte att det var bäst att stanna sittande ett tag till så att det skulle sluta men det gjorde det naturligtvis inte. Till slut tog jag lite toapapper och la det som en bilda fast på fel ställe och sen gick jag ut i jakt på ett plåster. Ibland är det najs att jobba på sjukhus. Eller ja, en måste ju ha vita arbetsbyxor och det var ju inte dagens lyckoträff. I alla fall. Jag gick till behandlingsrummet och där var en undersköterska som jag kunde fråga, jag hittar nämligen inte sådana där vårdsaker. Hon gav mig ett men jag såg att hon tittade lite frågande på mina händer, som att hon funderade var jag hade skurit mig. Till slut var jag tvungen att säga att jag hade mens men hade glömt tamponger. MEN SJÄLVKLART INTE! Jag sa att jag snart skulle få en röd fläck på byxorna om jag inte satte dit ett plåster.
 
De här LCHF-bröden har jag bakat två gånger och de blev lika goda båda gångerna. De smakar som vanligt bröd och går snabbt att göra.
 
 

Kommentarer
Av: Sofia

Ta med ett i helgen så jag får smaka :)

2013-07-24 @ 00:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback