Startsidan

Recept på LCHF-chokladbollar

Okej jag berättar väl då. Jag och hanen har bestämt oss för att börja med LCHF. Vi ger det en månad och mår vi jättebra och blir fastare så kommer vi förmodligen fortsätta. Jag är fortfarande på jakt efter ett gott bröd, i och för sig har jag bara testat ett än, så i dag när vi handlar ska jag köpa lite grejer och sen baka när jag kommer hem. Jag kanske ska dela med mig av recepten jag hittar och berätta om de är dåliga eller inte. Ni hittar dem så småningom i kategorin mat och snask.
 
För övrigt tycker Bettan att jag ska göra en fotografhemsida. Kanske att jag drar ut fingrarna ur arslet och gör det.
 
Här är receptet på chokladbollarna. De var helt okej men nästa gång ska jag he i mer smör, jag älskar nämligen smörklumpar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback