Startsidan

Dessutom hämtade jag ut en sak...

I dag har jag haft det lite stressigt, det är inte ofta det händer. Min kusin och hennes två småbarn var här och åt pannkaksmiddag innan de skulle med flyget och det var himla rörigt eftersom vi inte har ett barnanpassat hem. Sen råkade min syster, som kom för att hjälpa till med allt stök, torka ena ungen runt munnen med en våtservett FÖR INSIDAN AV BILEN. Stackars barn.
 
Nyss hade vi match och det gick dåligt. Jag är oerhört självkritisk när det gäller fotboll och det finns nog ingenting som kan göra mig så arg som när det går dåligt. Det kanske en inte tror om mig. Nu sitter jag och surar och äter lite pannkakor, sen är det duschtime och sängtime. Adjö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback