Startsidan

Det här med bh:ar

Jag behövde lite nya bh:ar så i går när vi var i München så provade jag några. Ingen var bra. Jag kanske ska tillägga att jag inte har problem med ryggen eller något utan jag ville bara ha en helt vanlig bh. Jag gav upp men hanen sa att jag skulle prova vidare för utbudet och priset var suveränt.

För flera år sedan sa Bettan att en ska ta en större kupa än vanligt och en mindre storlek runt kroppen så jag tänkte att det kanske fungerar. D-kupa låter ju så sjukt stort, om en inte har stora bröst alltså, men tro det eller ej, de satt suveränt! Brösten blev inte sådär strutiga och ihopklämda utan runda och fina, om en nu tycker runt är fint. Jag hittade två sorter som jag köpte två av varje av, härliga tider! Priset? 120 och 140 kronor på C&A.




Kommentarer
Av: Bettan

Varsågod! Och fick du mitt mess? Annars kan du bara ta en kik på min blogg! Game on!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback