Startsidan

Tänk vad jag har lärt dem

Jag får be om ursäkt för att det blir lite mycket fotbollsbilder här i bloggen men snorungarna vill så gärna bli kändisar så därför måste jag posta bilder på dem. Gå gärna fram och hälsa om ni ser dem på stan!
 
I dag tänkte vi åka till havet men tyvärr blev det inte varmt förrän klockan tolv ungefär och då var det lite sent eftersom jag skulle iväg på match. Vi vann förresten med 6-2, bra uppladdning innan Piteå Summer Games nästa helg. Flickorna kallar det alltid för PSG och Zlatan spelar väl i något PSG och när jag läste om det i tidningarna trodde jag det var samma PSG men det har jag insett att det är det ju inte.
 
Jag har förresten sett över min ekonomi för det kommande året och räknat ut att jag har råd med en ny kamera. Så ja, snart smäller jag nog till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback