Startsidan

Tur att jag har taktkänsla

HAHAHA var vad jag sa till hanen när vi träffades efter att jag hade varit på det där jag var nervös över. Alltså inget asgarv eller vad man nu säger nu för tiden utan mer HA HA HA. Alltså, så här var det.
 
Jag har sett att man kan träna gratis på jobbet och just i dag skulle det vara core som jag blev lite nyfiken att testa. Alldeles ensam. Jag kom dit men hörde att de redan hade börjat och redan där kände jag att jag ville gå hem igen. Jag öppnade dörren lite diskret och frågade den närmsta tjejen om det var core de höll på med, de höll på med något aerobicsliknande och jag antog, jag har aldrig varit på ett core-pass, att det inte skulle vara danssteg med på core-pass. Jag tror inte det är det i dag svarade tjejen. Nähäpp tänkte jag och tänkte just gå hem igen när ledaren sa i sin mikrofon att jag skulle komma in, i mitten fanns det ju plats. Jag gick dit och hoppade in i den dansliknande träningen. Precis framför ledaren och naturligtvis framför alla andra. Jag kände mig precis lika osäker i rörelserna som jag såg ut.
 
Men ja, det var sjukt jobbigt i alla fall och kanske går jag dit även nästa vecka fastän det ska vara tokrolig gympa då istället för core. Den som lever får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback