Startsidan

Dessutom älskar jag Petra Mede!

Jag brukar inte vilja lyssna på Eurovisionlåtarna innan det är dags men i dag surfade jag in på eurovision.tv eftersom jag ville läsa mer om Anouk som ska vara med. Då såg jag att även Cascada och Bonnie Tyler ska vara med! Oj vilken fest det kommer bli! Som tur är verkar alla mina träningar ligga tidigare än nio så jag kan se alla program! I och för sig hade jag kanske varit "sjuk" om det hade krockat. Från barnträningarna alltså, inte mina egna för de är heliga
 
I dag är det en turftävling och naturligtvis är både hanen och pappa med. Själv sitter jag inne och följer dem via datorn. Närå, snart ska jag bege mig på barnmatch.

Kommentarer
Av: Anonym

Petra Mede tycker jag också om, hon har härligt djupa skämt.Det är ju många som inte fattar, jag brukar få översätta, men det gillar inte din mamma.

2013-05-11 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback