Startsidan

I övrigt hade jag fina tänder

I dag var jag hos en tandsköterska, som en ofta felaktigt kallar tandläkare, och det var inte så roligt. Det kommer kosta mig 2680 kronor eftersom jag tydligen har hål på två ställen. Jag har tyckt att det har ilat lite så därför bestämde jag mig för att ta reda på vad det var för sattyg. Men ja, tur för mig att jag inte behöver svälta på grund av det här.
 
Jag tänker dock på alla de som inte har råd att gå till tandläkaren, tänk vilket slag i magen det måste vara att få höra vad det kostar. Jag betalar så gärna skatt så att alla (inte rökare som orsakat problemen själva) ska få den vård de behöver.
 

Kommentarer
Av: Bettan

Skaffa tandvårdsförsäkring ffs

Av: Emelie

Usch ja, tandvård är inte billigt alls! Men som ovanstående kommenterat, tandvårdsförsäkring är en bra sak! :)

2013-05-07 @ 00:25:06
URL: http://emelienilsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback