Startsidan

Jag vann i alla fall över Bettan

Blodomloppet gick dåligt, jag förstår att ni undrar. Jag kände redan på uppvärmningen att mina lår var alldeles för möra sedan matcherna för att jag skulle orka gasa på. Men ja, vem bryr sig, jag har ju i alla fall en snygg pojkvän. Dessutom såg vi UnderbaraClara och det gör en ju inte varje dag.
 
Än så länge går dagens dag som planerat. Efter jobbet somnade jag på balkongen lite, jag har sovit så lite de senaste nätterna så det behövdes. Dessutom solade jag ju lite samtidigt. Nu är det tvättning på gång och förutom att jag råkade fastna vid datorn lite så lägger jag fram vad jag ska ha med mig. Eller, vadå ha med mig? Vart ska jag? Jag kan berätta på lördag.
 

Kommentarer
Av: Amanda

Nu finns det två nya låtar uppe på bloggen när jag sjunger Stay av Rihanna och Skyscraper av Demi Lovato! Jag blir jätteglad av alla fina kommentarer och det är guld värt att ni sprider videorna, det är bara att ta dom ifrån youtube!

PS: Om du sprider min video på din blogg eller facebook så säg till så länkar jag dig i min blogg som ett tack!

Tack på förhand! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback