Startsidan

Kulturnatta

I dag är det Kulturnatta i Umeå och då är alla där. I centrum alltså. Jag var där med mor och far eftersom hanen jobbade men det var trevligt det också. Vi köpte varsin alkoholfri drink och sen åt vi lunch på Tre Kronor vid Vasaplan. Jävulskt gott! Som lunchbuffé har de thai, pizza och sallad, något för alla. Thai för mig.
 
Eftersom det var så sjukt varmt köpte vi naturligtvis glass också. Och jag köpte ett par nya solglasögon som är bättre för ögonen än mina gamla. Eftersom jag inte hade något fodral med mig fick jag ha dem på mig när jag cyklade hem. De kostade 179 kronorÅhléns om ni undrar. Hjälmen finns nog tyvärr inte att köpa längre om ni är sugna på det. HEHEHE. Jag har faktiskt vunnit en ny men jag har inte fått den än. Om den också är ful ska jag införskaffa en ny. Men ja, jag är hellre ful när jag cyklar än sitter i rullstol. Och just ja, jag hade jacka för att inte bränna mig, glömde solkrämen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback