Startsidan

Önskeinlägg

En av småflickorna i laget jag tränar, dock inte hon som gjorde ett äckligt snyggt frisparksmål i dag, önskade att jag skulle skriva om hur dumt det är med piercingar. Jag hade hellre skrivit om hur dåligt det är med alkohol eller tobak men det har jag ju gjort typ tiotusen gånger så jag skippar väl det i dag då.
 
Jag tog hål i ögonbrynet dagen då jag fyllde 18 år, jag glömde dock att ta med mig legitimation så håltagaren fick ringa mamma som mot sin vilja intygade att jag var 18. Mor och far var (är) emot piercingar så jag var ju lite stygg som gick emot deras vilja. Hela den fotbollssäsongen stod jag över matcherna eftersom en inte får spela med smycken och jag inte kunde ta ut den. Tyvärr läkte det inte så bra eftersom jag tejpade den på vissa matcher och innebandyhjälmen skavde emot ibland och sådär. Efter tre år insåg jag att det aldrig kommer läka så jag tog ut den. Det var fyra år sedan och ärret är fortfarande kvar. Tänk på det innan ni piercar er!
 

Kommentarer
Av: Amanda Andersson

Bra skrivet Nina!

2013-05-04 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback