Startsidan

Resorb sport

Jag fick hem Resorb Sport gratis via Smartson så det har jag druckit efter träningarna. Tyvärr har det inte blivit någon träning på egen hand eftersom jag sträckte baksida lår förra veckan. I går på fotbollsträningen värmde jag upp ordentligt och sen passade jag ett hårt pass. Aj. Nu smörjer jag som en galning med heat lotion så att jag blir frisk till matchen på söndag.
 
Men ja, Resorb Sport smakar inte så gräsligt som många andra sportdrycker och sånt. Kanske för att jag tog mer vatten än en ska. Om det fungerar vet jag inte, jag märkte tyvärr ingen skillnad.
 
Gissa vem som har solat på balkongen i underkläder i dag?!
 

Kommentarer
Av: Erika

Hejsan
Har varit sjukt dålig på att bogga sista tiden och ännu sämre med att kolla bloggar.
Men nu måste jag slinka in och fråga hur du har det:)
Är allt bra med dig???
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback