Startsidan

Dessutom rosa text och sådant

Jag har två viktiga och bra inlägg som jag ska skriva men jag har som inte hunnit. I går på barnträningen var det en unge som tydligen har haft historia och samhällskunskap på schemat senaste tiden för hon började prata om hur många som har dött i Syrien. "Och ingen bryr sig" sa jag och hon uppfattade det som att jag inte brydde mig. Jag menade såklart att det får väldigt lite publicitet om en jämför med Utøya i förhållande till dödade människor.
 
Men ja, nu måste jag ut i regnet och bege mig till skolan för redovisning. För att göra arbetet roligare (en Power Point-presentation om sjukvård i Sverige) så lade jag in lite bilder som jag har fotat bland annat i Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback