Startsidan

Det är inte jag på bilden

I dag åt vi middag hos mamma och pappa och det var trevligt och efter middagen spelade vi sällskapsspel. Det var faktiskt helt hysteriskt roligt men tyvärr vann jag inte. Skitsamma.
 
En gång fick min syster en chokladask av några kunder som hon levererade varor till. Det var körsbärslikör men det vet en kanske inte eftersom det var ett tyskt par och det står naturlligtvis på tyska på asken. Vi öppnade den en gång för jag tänkte slicka bort mjölkchokladen som var runt snusket, det var dock dumt för det gick inte så bra.
 
Den där asken har legat hos mamma och pappa i några veckor och nu är det ju Halloween så jag sa att om det kommer snorungar och tigger godis så ger vi dem varsin pralin. Jag lade asken i hallen och när det lite senare ringde på dörren sprang jag och öppnade. Utanför stod typ fyra utklädda ungar i 12-årsåldern så jag räckte fram asken och sa att de kunde ta allt som var kvar. "Tack så hemskt mycket" sa de. HAHAHAHAHAHA!
 
En bild från när jag hade maskerad på mitt elvaårskalas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback