Startsidan

Det tar aldrig slut

I går var första dagen på praktiken och eftersom jag är en nybörjare fick jag börja med enkla diktat. Det var en finlandssvensk som pratade snabbt och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, enkelt var det då inte. Det tog typ hela förmiddagen eftersom det finns mängder med leder och mediciner som jag aldrig har hört talas om. Efter lunch testade jag lite nya doktorer och i dag när jag gick tillbaka till den första gubben var det ju nästan lekande lätt. Men ja, vem bryr sig.
 
Nu har jag inte tid att roa mig längre för jag har en inlämningsuppgift till på torsdag som jag inte har kommit så långt på än.
 
FÖRRESTEN! Jag har dragit igång en grej som jag ska berätta om om några dagar. Om det fungerar alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback