Startsidan

Hoppas flytet fortsätter

I dag är jag faktiskt stolt över mig själv! Jag har varit produktiv och nu känns läxberget lite lättare att bära. En kompis hörde av sig i går och frågade om hon får sova här och det får hon ju naturligtvis eftersom jag vill umgås med henne. På grund av det måste vi ju städa lite och se till att hon kan ligga i gästrummet och det gav mig ännu mer att göra. MEN, jag jobbar bäst under lite press så nu när deadlinen kom lite närmare så skrev jag en himla massa i morse! Innan skolan började halv ett hann jag skriva massa läxa, fara ut och springa, duscha, koka menskoppen, städa i köket och gå ut med lite återvinning. Nu ska jag försöka skriva klart en uppgift och skicka in den och i kväll är det fotbollsträning med barnen. Det blev så att jag är huvudtränare i kväll också vilket betyder att jag måste planera in vilka övningar de ska köra, tur då att jag kan snapchata ungarna och fråga vad de har för förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback