Startsidan

Genvägar är inte alltid senvägar

När jag cyklade till jobbet i måndags var det en tjej framför mig som, som om vi var med i Mario Kart, svängde av vägen på ett konstigt ställe. Jag tänkte att det verkade roligt så jag följde efter. Efter ett tag kom jag på att hon kanske inte skulle åt samma håll som jag men det skulle hon.
 
Någon dag senare plingade en man på mig fastän jag cyklade i kanten på cykelbanan och sen susade han om mig som att han hade jättebråttom. Just efter kom avfarten till genvägen så jag svängde av och lite senare kom jag ut på samma väg som han FAST FÖRE! HAHA töntfjanten fick skämmas och cykla om mig igen, lite som när jag och Susanne genade när vi hade längdskidor på gympan.

Kommentarer
Av: Pappa

Tänk om hen skulle pinka. :)

2014-08-15 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback