Startsidan

Årets bästa genomsnittliga tempo!

Bettan tyckte att jag skulle göra någon himla träningsplan i Runkeeper så det har jag gjort. Egentligen börjar schemat i morgon men jag tänkte börja i dag eftersom jag lix skulle duscha. Det började med fem minuters uppvärmning och då tänkte jag gå för att värma upp lite försiktigt eftersom det var kallt ute. Jag gick bland annat till soprummet och ställde in motorvärmaren så jag powerwalkade ju inte direkt. Efter ett tag tyckte jag att nu borde det väl ändå ha gått fem minnuter. Jag krånglade fram mobilen från fickan och minsann, det hade ju gått över sex minuter. Varför säger hon inte till? Sen började jag joggade i den decimeterdjupa nysnön och naturligtvis sa hon inte till när jag var färdig heller. Oerhört irriterande måste jag säga, jag hoppas Bettan kan komma med en lösning. Sen gick jag lite igen eftersom jag lix hade sprungit längre än jag skulle, jag ids ju inte springa i onödan.
 
När jag kom in drog jag av mig tightsen och se bara så jag såg ut! Det var svullet och försvann inte förrän efter ungefär en timme. Men ja, vem bryr sig? 
 
 

Kommentarer
Av: Bettan

Du måste ju inte kuta exakt det avståndet som träningsplanen säger, så egentligen finns det inget problem, annat än att du måste hålla koll på mobilen manuellt ifall du vill springa en viss sträcka istället för en viss rutt, om du hänger med på skillnaden? Själv bestämmer jag i förväg en rutt som jag tror är ungefär så lång som planen vill att en ska löpa :)

Av: Bettan

Du måste ju inte kuta exakt det avståndet som träningsplanen säger, så egentligen finns det inget problem, annat än att du måste hålla koll på mobilen manuellt ifall du vill springa en viss sträcka istället för en viss rutt, om du hänger med på skillnaden? Själv bestämmer jag i förväg en rutt som jag tror är ungefär så lång som planen vill att en ska löpa :)

2014-02-01 @ 15:34:51
URL: http://elisabethlundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback