Startsidan

Hon är ju inte Kenza direkt...

I dag kom min bästa vän i hela världen Elisabeth hit för att jag skulle fota henne. Tyvärr kunde inte vår ganska snälla väninna Susanne komma så reflexskärmen blev inte perfekt riktad som den blir när hon är med. Det vore najs med en kväll i soffan med dem men vi får väl se när vi kan passa ihop våra scheman.
 
Nåja, Bettan hade i alla fall lagt ner massa tid på att sminka sig och fixa håret och det känns så sorgligt eftersom det inte ens blev bra. HEHEHE närå, hon var så fin så, för utseende är ju som bekant allt.
 
Jag ska sätta mig och redigera en bunt nu och skicka för annars får jag bara en massa stressande mail, sms och telefonsamtal.
 
 

Kommentarer
Av: Tanja

Jag tyckte den såg fin ut=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback