Startsidan

Ingen jävla porrstjärna

För några dagar sedan gick jag och pussade på min älskade pojkvän när han satt vid sin dator. Jag avslutade det hela med att nypa honom i tissarna och när jag hade gjort det skrattade han och sa att han hade på webbkameran. Nåja, det var ju han som fick skämmas. En annan dag luktade jag i hans armhåla och då var den nedrans kameran på igen. Det verkar ju himla konstigt att göra men jag skulle bara övertyga honom att han skulle duscha (i efterhand insåg jag att han inte alls behövde det). I helgen hände det värsta som gör att jag har förbjudit honom att ha på sattyget om jag är hemma. JAG BYTTE OM OCH STOD DÄR I TROSOR!

Kommentarer
Av: Bella

varför har han den på så ofta? du får be honom sätta upp en varningsskylt!

2014-02-12 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback