Startsidan

Lugnt och städat

I dag höll jag på att brinna upp. Jag och hanen ska åka snowboard om några dagar och därför skulle jag gå ner till förrådet och hämta min. Om ni har tittat noga på mina webcambilder så har ni sett att hanens bräda står bakom mig eftersom den tydligen är för dyr för att ha i källaren. Hur som helst. Snowboarden stod längst in bakom kartonger för att den inte skulle synas och för att nå dit valde jag att ställa mig på sommardäcken som låg staplade. Eftersom jag är höjdrädd var det inte ett lätt val. Mitt i lyftningen, det var trångt och tungt, slocknar lampjäveln. Jag kunde inte släppa snowboarden för då skulle den ha åkt rätt ner i betonggolvet så det var bara att svära lite och fortsätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback