Startsidan

Att ligga steget före

Och så var den här dagen slut. Min kusin ringde och frågade om hon och hennes familj, som innehåller två små barn som härjar, fick sova här hela helgen. Jag sa inte nej men hon visste att jag skulle mena det om jag hade sagt ja. De var ju här en timme förra året och sen var vi så trötta så vi aldrig ville skaffa barn. Närå. Jorå.
 
Men ja, hon skämtade bara men naturligtvis skulle de få bo här om det behövdes. Jag vill bara klargöra det. Det är dock inget erbjudande, bara en nödlösning.
 
Nu ska jag hoppa ner i sängen för jag måste läsa ut lite böcker i sommar. En bok som jag hämtade på bibblan i går trodde jag skulle vara typ en pocket men det visade sig vara en bibel så den tyngde ner boktraven litegrann. Inte för att jag ogillar att läsa utan för att böckerna som måste läsas (kurslitteratur för höstens kurs i tyska som jag förhoppningsvis kommer in på) kommer bli utlästa senare.
 
 

Kommentarer
Av: Syrran

Åh vad jag älskar den där bilden!

2014-06-23 @ 01:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback