Startsidan

Den sjukas enda önskan är att bli frisk

I dag på träningen var jag jätteglad för det gjorde inte ont i benen!!! Sen kom jag hem och då hade Tyra skrivit ett IQ-befriat blogginlägg så nu orkar jag inte läsa hennes blogg mer. Skönt i och för sig för då får jag tid över till annat, typ städa inför Julias besök. Åh, ni förstår inte hur uppspelt jag är över det! Jag ska putsa fönstren, rensa avloppet och skura toaletten så himla noga. Nej, jag är naturligtvis uppspelt över att hon ska komma. Fast just nu är jag mest uppspelt över att få sova, det är nämligen min största hobby.
 
Här är en bild som jag lyckades ta, dock utan skärpa eftersom jag hoppade av uppspelthet samtidigt och dessutom inte tittade i sökaren, på ett av målen i barnmatchen i söndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback