Startsidan

Studentliv...

Alltså jag har köpt massa grejer de senaste dagarna! Bland annat en ryggsäck, som i och för sig är en födelsedagspresent från hanen, och en blixt till kameran. Nu ska jag bara lära mig mer om hur blixten fungerar och sen ska jag fota tjusiga bilder även när det är mörkt eller så.
 
I dag på barnens fotbollsträning var det en unge som blödde näsblod. Någon tyckte att hon skulle stoppa in en tampong i näsan och då frågade de om jag hade någon. Jag sa att jag använder menskopp och sen började jag prata med en annan unge om det i stället. Hon sa att hon inte vågar använda det för hon är rädd att den ska fastna...
 
På tal om menskoppen så hade jag ju tänkt berätta om den eftersom jag har haft den i snart ett år så det kanske jag gör om jag får tid över.
 
 

Kommentarer
Av: Bettan

Schyst blixt, då kanske du börjar leverera på insta snart igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback