Startsidan

Dagens chock

Förra veckan skrev jag ju att jag helt plötsligt fick lust att börja på en läxuppgift. Jag skulle skriva patientfall om hyper- och hypotyreos och när jag hade gjort halva kände jag mig stressad och slängde bara ihop resten. Jag skickade in det och har hållit tummarna sedan dess och hoppats att jag skulle bli godkänd. I dag fick jag tillbaka den och tack och lov var det en bock som betyder att det är godkänt. Jag klickade mig vidare för att se om jag hade lyckats få ett D eller kanske till och med C, en vet ju aldrig. Det hade jag inte, jag fick A.
 
Nu tänkte jag glida vidare på den här vågen och skriva lite på något av tyskarbetena som jag bör hetsa med för att hinna klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback